Chat with us, powered by LiveChat

Termeni si Conditii

IDENTITATEA PROFESIONISTULUI

EURO GSM IMPEX S.R.L., cu sediul social social in Cluj-Napoca, B-dul Muncii Nr. 18, inregistrata la Registrul Comertului Cluj sub nr. J12/3506/2006 si cod unic de inregistrare RO 14266933, Capital Social 50 000 RON, Adresa de corespondenta: Calea Turzii, nr. 110, Cluj-Napoca, 400193, Adresa electronica: internet@eurogsm.ro, Telefon: 0743.044.447.

CONDITII DE UTILIZARE

Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.eurogsm.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate in paragrafele urmatoare.

EURO GSM IMPEX S.R.L. furnizeaza serviciile care sunt subiectul termenilor si conditiilor de mai jos si isi desfasoara activitatea de vanzare in conformitate cu Legea romana. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, care este intretinut si administrat de EURO GSM IMPEX S.R.L., va recomandam sa cititi cu atentie termenii si conditiile. EURO GSM IMPEX S.R.L. isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului www.eurogsm.ro, ale structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

Site-ul www.EuroGsm.ro nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, up-grade-uri etc.

EURO GSM IMPEX S.R.L. nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul www.EuroGsm.ro, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii site-urilor in cauza.

COMUNICARI ELECTRONICE

Comunicarile comerciale prin posta electronica primite din partea EURO GSM IMPEX SRL se realizeaza in cazul in care destinatarul si-a exprimat in prealabil consimtamantul expres pentru a primi asemenea comunicari. Destinatarul comunicarilor comerciale are dreptul de a-si revoca consimtamantul de a primi asemenea comunicari prin simpla dezabonare accesand link-ul potrivit de la sfarsitul fiecarui e-mail.  

DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)

Intregul continut al site-ului www.eurogsm.ro, incluzand, enumerativ, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea EURO GSM IMPEX S.R.L. si este protejat conform Legii din domeniul drepturilor de autor a dreptului de proprietate intelectuala si industriala. Utlizarea fara acordul scris al EURO GSM IMPEX S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

Toate programele folosite pe acest site sunt proprietatea EURO GSM IMPEX S.R.L. sau a furnizorilor sai de programe si sunt protejate de Legea drepturilor de autor. Sesizarile privind incalcarea drepturilor noastre de autor pot fi inaintate la adresa de e-mail: internet@eurogsm.ro.

ACCESUL LA SITE

EURO GSM IMPEX S.R.L. garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor EURO GSM IMPEX S.R.L., fara acordul scris al acesteia.

POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin date cu caracter personal se inteleg orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila ("persoana vizata"); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

Citeste Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.

COMENTARII, COMUNICARI SI ALTE INFORMATII

Cei care acceseaza/viziteaza site-ul pot face comentarii si orice alte comunicari; pot sa transmita sugestii, idei, intrebari sau alte informatii, atata timp cat continutul acestora: nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in niciun fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, e-mailuri in masa sau orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice sau in numele oricarei alte entitati vor fi sanctionate in conformitate cu legile in vigoare.

EURO GSM IMPEX S.R.L. are dreptul (dar nu si obligatia) de a sterge orice astfel de continuturi identificate pe site. EURO GSM IMPEX S.R.L. nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la niciun fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comunicari.

In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente, se considera ca utilizatorul confera EURO GSM IMPEX S.R.L. si afiliatilor/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloc. Se garanteaza, de asemenea, EURO GSM IMPEX S.R.L. si afiliatilor/asociatilor sai sau celor carora le retransmite dreptul de licenta dreptul de a utiliza numele pe care il asociati cu un astfel de continut. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei persoane. EURO GSM IMPEX S.R.L. nu isi asuma nicio responsabilitate pentru continutul mesajelor/comunicarilor afisate/transmise de un utilizator prin intermediul site-ului www.EuroGsm.ro.

SECURITATEA INFORMATIILOR

EURO GSM IMPEX S.R.L. garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. EURO GSM IMPEX S.R.L. nu isi asuma insa responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de orice defectiuni sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul. De asemenea, EURO GSM IMPEX S.R.L. nu raspunde pentru defectiunile care pericliteaza securitatea serverului pe care este gazduit site-ul.

Pentru platile cu cardul bancar, clientii isi vor introduce datele cardului exclusiv in platforma de plata securizata PayU, Euro Gsm Impex SRL neavand acces la datele privind plata.

GARANTIA LEGALA

Cumparatorul declara a luat la cunostinta principalele caracteristici ale produsului, identitatea vanzatorului si datele lui de contact, pretul total si modalitatea de plata.

Produsele beneficiaza de o garantie legala de 2 ani, respective 1 an (in functie de furnizor/producator) calculata de la data primirii produsului, fiind garantate din punct de vedere tehnic, conform certificatului de garantie si a declaratiei de conformitate a produsului. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de garantie legala se reduce la aceasta durata. In cazul produselor resigilate termenul de garantie este de un an de la data primirii produsului de catre client.

Tip produs Brand Garantie luni
Acumulatori de schimb Toate 12
Acumulatori externi Toate 12
Casti Bluetooth Samsung 12
Huawei 12
Plantronics 24
Jabra 24
Altele 24
Casti cu fir Toate 12
Incarcatoare auto/retea Samsung 12
Huawei 12
Altele 24
Cabluri de incarcare Toate 12
Carduri memorie/stickuri USB Toate 24
Smartwatch Toate 24
Smart band Toate 24
Gadget-uri Toate 24
Huse/capace protectie Toate 1
Folii protectie Toate fara garantie
Console jocuri Toate 24
Camere actiune Toate 24
Boxe portabile Toate 12
Vehicule electrice Toate 24
Selfie stick Toate 12
Suporturi auto Toate 12
Seturi auto Toate 24

Pe langa instructiunile de utilizare redactate in limba romana, cumparatorul primeste declaratia de conformitate a produsului si certificatul de garantie, precum si documentele fiscale aferente vanzarii. In eventualitatea defectarii produsului in perioada de garantie, consumatorul se poate adresa direct vanzatorului. Cumparatorul este de acord cu preluarea produsului si trimiterea acestuia in unitatea de service autorizata, pentru a fi adus la conformitate in conditiile legii. Pentru aducerea la conformitate a produsului, consumatorul poate trimte produsul defect la adresa unitatii de sevice din Cluj-Napoca, Bd. Muncii nr.18, jud. Cluj, in mod gratuit (cu plata la Euro Gsm Impex) prin intermediul serviciului de curierat rapid Urgent Cargus, cu valoare declarata egala cu pretul de achizitie a telefonului.

In urma constatarii in unitatea de service autorizata, produsul va fi adus la conformitate prin reparare sau inlocuire.

Daca inlocuirea produsului impune vânzătorului costuri disproportionate in comparatie cu repararea acestuia, vanzatorul il va aduce la conformitate prin reparare, conform OUG nr.140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.
In situatia in care aducerea la conformitate este imposibila, se va proceda la restituirea totala sau partiala a contravalorii produsului. 

In situatia in care unitatea de service constata neconfirmarea defectiunii reclamate de client, produsul va fi returnat pe cheltuiala clientului, prin intermediul servicilul de curierat rapid Urgent Cargus. In cazul refuzului preluarii coletului de catre client, produsul se va returna vanzatorului si va fi pastrat timp de 3 ani la dispozitia clientului, dupa care devine proprietatea vanzatorului. In acest caz, produsul va fi ridicat personal de catre client de la sediul vanzatorului. 

Produsul nu beneficiaza de servicii postvanzare si nici de garantii comerciale, suplimentare in afara garantiei legale mai sus precizate.

Dupa expirarea termenului de garantie legala, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute în cadrul duratei medii de utilizare, în conditiile legii.

MODALITATEA DE CUMPARARE

Produsele comandate se livreaza conform sectiunii Cum Cumpar afisate pe site-ul eurogsm.ro.

Ofertele afisate pe site-ul www.EuroGsm.rosunt valabile doar in cazul comenzilor on-line si sunt valabile in limita stocului disponibil. Ofertele prezentate online pot diferi de ofertele din magazine.

Preturile produselor includ TVA.

Preţul fiecarui produs va fi cel menţionat pe site-ul www.EuroGsm.ro, cu excepţia cazului în care exista o eroare evidenta. Cu toate ca avem grija sa ne asiguram ca toate preţurile indicate pe Site-ul nostru web sunt corecte, pot aparea erori. Cand pretul este in mod evident disproportionat fata de valoarea oricaror produs(e) comandate de dumneavoastra, va vom informa in cel mai scurt timp posibil pentru a va oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula.

Preţurile pot fi revizuite în orice moment, însa (cu excepţiile menţionate mai sus), nicio schimbare nu va afecta vreo comanda a dumneavoastra care a fost inregistrata anterior modificarii prețurilor si confirmata. 

La anumite modele de telefoane si tablete, EURO GSM IMPEX isi rezerva dreptul de a limita achizitia acestora la un numar de maxim 2 buc/model telefon, respectiv tableta cu aceleasi specificatii/client/luna, in limita stocului disponibil.

Ne rezervam dreptul de a anula comenzile care nu respecta conditiile prezentelor dispozitii din “Termeni & conditii”.

Orice tentative de fraudare duce la anularea comenzilor.

Costurile colectarii, tratarii, valorificarii si eliminarii in conditii de protectie a mediului a echipamentelor electrice si electronice sunt incluse in pretul de vanzare, fiind specificate pe factura sub denumirea de timbru verde.

Numarul de inregistrare RO - EEE - 1988 - 2021 - 07 – 01 de punere pe piata a echipamentelor electrice si electronice.

Numar de inregistrare in registrul producatorilor de baterii si acumulatori RO - 2014 - 01 - B&A – 0592

Dupa plasarea comenzii pe site, clientul va primi un e-mail cu numarul de inregistrare a comenzii, la adresa de e-mail specificata in comanda, ceea ce reprezinta doar o confirmare a primirii comenzii, nu o confirmare efectiva a comenzii. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica a primirii lor.

Confirmarea acceptarii comenzii se face de asemenea prin posta electronica, la adresa de e-mail a cumparatorului specificata in formularul de comanda, dupa ce vanzatorul a verificat stocurile existente. In cazul in care produsul nu se mai afla in stocul depozitelor, consultantul de vanzari va comunica acest fapt consumatorului in cel mai scurt timp, prin posta electronica, solicitarea fiind considerata inchisa/anulata. Toate sumele avansate de catre client drept plata vor fi rambursate in termen de 7 zile de la data la care vanzatorul a comunicat clientului indisponibilitatea produsului.

EURO GSM IMPEX S.R.L nu garanteaza disponibilitatea produselor avand status “la comanda” si “stoc furnizor” si nu poate fi trasa la raspundere in cazul in care articolul respectiv nu se mai afla in stocul furnizorilor.

Pentru produsele care nu sunt in stoc (Precomanda, La comanda sau In stoc furnizor), Euro Gsm Impex isi rezerva dreptul de a solicita clientului sume cu titlu de avans.
In situatia descrisa mai sus, dupa plasarea comenzii pe site, Euro Gsm Impex S.R.L. va transmite cumparatorului prin posta electronica (e-mail) o factura proforma, pe baza careia clientul va efectua plata prin virament bancar, in contul indicat pe factura proforma. Factura fiscala de avans va fi emisa electronic dupa incasarea banilor si va fi transmisa clientului prin posta electronica, precum si in original odata cu livrarea produsului comandat.
In situatia in care produsele nu vor fi putea fi livrare in termen de 30 de zile de la plata avansului, Euro Gsm Impex SRL va anunta clientul, acesta avand dreptul de a anula comanda si sa primeasca integral toate sumele platite in avans, sau poate agreea impreuna cu vanzatorul un termen de livrare mai mare. In situatia in care produsul nu se mai afla in stocul furnizorului comanda nu poate fi confirmata si onorata, iar Euro Gsm Impex SRL va anunta clientul cu privire la anularea comenzii. Sumele achitate cu titlu de avans vor fi rambursate clientului in termen de 7 zile de la data anularii comenzii sau de la data la care cumparatorul a comunicat vanzatorului retragerea din contract.

In conformitate cu art.8, alin. (9) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii de catre vanzator a acceptarii comenzii transmise de consumator.

PLATA

Plata produselor comandate se poate efectua:

1. IN NUMERAR - RAMBURS LA CURIER

In aceasta situatie firma de curierat rapid va va elibera o chitanta ce atesta plata efectuata. 

Pentru comenzile cu plata ramburs se percepe o taxa de procesare a platii in numerar de 5 lei.

2. Plata in siguranta cu cardul bancar

Plata se realizeaza pe site-ul securizat al procesatorului de plata Payu. Datele completate pe site nu ajung in posesia EuroGsm. Suma achitata va aparea pe extrasul dvs. de cont. 

3. Plata in 3 sau 4 rate cu costuri nesemnificative utilizand cardul de DEBIT prin ONEY
Solutiile de Creditare Oney (3xOney si 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile pentru (a) costuri nesemnificative (maximum 0,5% din valoarea totala a creditului) sau (b) gratuit (in campanii promotionale) fiind rambursabile in maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney). Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei si maxim 12.000 Lei. Ratele vor fi incasate de catre Oney bank direct de la client, Euro Gsm Impex SRL nu primeste nicio plata de la acestia in legatura cu contravlaoarea produselor achizitionate prin metoda de plata in 3 sau 4 rate prin Oney.

Soluțiile de Creditare Oney sunt disponibile și rezervate doar persoanelor fizice majore (minimum 18 ani) având capacitate de exercițiu deplină la data acceptării Termenilor și Condițiilor Generale, care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții: (i) sunt rezidenți in România (cetățeni români și cetățeni străini rezidenți români); (ii) sunt consumatori, în înțelesul legislației aplicabile și prin urmare nu acționează în scopuri de natură profesională sau comercială; (iii) dețin un card de debit Visa sau Mastercard valabil (excluzând carduri preplătite/carduri care solicită sistematic autorizări cum ar fi VISA Electron și Maestro), emise de o instituție de credit din România sau de o sucursală din România a unei instituții de credit din UE, având un termen de valabilitate ce depășește cu mai mult de 2 luni de zile durata Soluției de Creditare Oney selectate, sau dețin orice alte metode de plată, așa cum sunt specificate acestea de Oney Bank.

Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”),organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170), numar de telefon 0373.806.977 si adresa de email: serviciulclienti.ro@oney.com, supravegheata de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei (având în vedere natura exclusiv online a activității de creditare), desfășurând activități de creditare a consumatorilor în România în condițiile libertății de a furniza servicii în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului, cu modificările ulterioare, fiind înregistrată în registrul public al BNR cu privire la instituțiile de credit UE care au notificat prestarea de servicii în mod direct în România, conform notificării din 31/10/2019 (a se vedea lista BNR https://www.bnr.ro/Registre-si-Liste-717.aspx#IC)

Prin acceptarea prezentului document confirmati ca intelegeti si sunteti de acord ca exercitarea de catre dvs. a dreptului de retragere din contractul de vanzare-cumparare si returnarea produselor achizitionate de pe eurogsm.ro pentru care ati beneficiat de o solutie de creditare 3x Oney sau 4x Oney in baza unui contract de credit incheiat online cu Oney Bank, atrage incetarea automata a contractului de credit fara nicio alta formalitate, in conformitate cu TERMENII SI CONDITIILE GENERALE APLICABILE ACORDARII ONLINE A SOLUTIILOR DE CREDITARE ONEY (3XONEY SI 4XONEY) si a termenilor si conditiilor din aceasta pagina.
Intr-o astfel de situatie, prin acceptarea prezentului document intelegeti si sunteti de acord ca rambursarea a tuturor sumelor astfel finantate sa fie efectuata de catre EURO GSM IMPEX S.R.L. prin utilizarea aceleiași metode de plata utilizate de dvs., mai exact prin restituirea de catre EURO GSM IMPEX S.R.L. a sumei integrale a pretului de achizitie si a oricaror sume finantate prin contractul de credit, in contul indicat de catre Oney Bank in scopul achitarii sumelor datorate de dvs. in legatura cu creditul 3xOney sau creditul 4xOney.

Conform OUG nr. 85/2004, beneficiați de un termen de 14 zile calendaristice pentru a vă retrage din contractul de credit incheiat cu Oney Bank începând cu data încheierii contractului de credit. Contractul de credit se consideră a fi încheiat la data primirii e-mailului de confirmare, sub rezerva acceptării electronice (prin bifarea căsuței electronice) de către dvs., a Termenilor și Condițiilor Generale aplicabile acordării online a Soluțiilor de Creditare Oney (3xOney și 4xOney) (“Termenii și Condițiile Generale”) și a solicitării creditului de dvs. prin click pe butonul “Plata în rate” pe websiteul Oney Bank. Îndeplinirea criteriilor de eligibilitate pentru acordarea Soluțiilor de Creditare Oney, menționate în Termenii si Condițiile Generale, nu vă conferă în mod automat dreptul de a obține Soluțiile de Creditare Oney, care rămân condiționate de aprobarea Oney Bank pe baza analizei sale interne. Vă rugăm să rețineți că ulterior efectuării verificărilor interne (in maximum 14 zile de la data acceptării electronice de către dvs. a ofertei de creditare și a Termenilor și Condițiilor Generale) creditul vă poate fi refuzat.

Exemplu reprezentativ pentru rate 3xOney cu costuri nesemnificative:
Pentru un credit de 900 de lei acordat prin 3x Oney pentru achiziții de pe eurogsm.ro clientul va plăti următoarele sume:
• o rată inițială de 304,50 lei, apoi
• 2 rate lunare de 300 lei fiecare, care se rambursează la fiecare 30 de zile de la plata ratei inițiale.
Pentru un credit rambursat în termen de 60 de zile, rata dobânzii fixe este 6,08%, iar dobânda anuala efectiva (DAE) este de 6,2993%. Costul pentru client este de 4,50 lei, reprezentând 0,5% din valoarea totală a creditului, iar valoarea totală a creditului este de 904,5 lei.

Exemplu reprezentativ pentru 4xOney cu costuri nesemnificative :
Pentru un credit de 1.600 de lei acordat prin 4x Oney pentru achiziții de pe eurogsm.ro clientul va plăti următoarele sume:
• o rată inițială de 408 lei, apoi
• 3 rate lunare de 400 lei fiecare, care se rambursează la fiecare 30 de zile de la plata ratei inițiale.
Pentru un credit rambursat în termen de 90 de zile (și nu mai mult de 3 luni), rata dobânzii fixe este 4,06% și dobânda anuala efectiva (DAE) este de 4,1554%. Costul pentru client este de 8 lei, reprezentând 0,5% din valoarea totală a creditului, iar valoarea totală a creditului este de 1.608 lei.

Acesta reprezintă exemplu indicativ pentru o soluție de creditare. Informațiile finale vor fi indicate în e-mailul de confirmare incluzând graficul de rambursare final. Informațiile prezentate în simulatorul de credit sunt orientative și nu reprezintă o obligație contractuală a Oney Bank de a furniza o Soluție de Creditare Oney. Valoarea maximă a creditului pe care îl puteți primi va fi determinat pe baza informațiilor furnizate de dvs. Și va fi supus evaluării interne a Oney Bank. Prevederile OUG nr. 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori, așa cum a fost modificată nu se aplică Soluțiilor de Creditare Oney, care rămân supuse legislației generale privind protecția consumatorilor, incluzând, dar fără a se limita la Ordonanța de Guvern nr. 85/2004 privind protecția consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare (“OUG nr. 85/2004”).

REZERVAREA PRODUSELOR IN MAGAZIN

Aveti posibilitatea de a alege produsul pe site si de a-l rezerva 2 zile lucratoare intr-un magazin din aproprierea dvs., atunci cand acesta se afla pe stocul magazinului. In acest caz veti completa datele dvs. de contact in formularul afisat pe site, la sectiunea Rezerva in magazin din pagina produsului. Veti primi un SMS in care va confirmam ca produsul este rezervat pentru dvs. Dupa confirmarea rezervarii, aveti la dispozitie 2 zile lucratoare pentru a-l achizitiona din magazin. Rezervarea produsului nu genereaza obligatii contractuale pentru niciuna dintre parti.

LIVRARE SI TRANSPORT

 

Livrare Black Friday
In perioada campaniei Black Friday termenul de livrare poate creste cu pana la 5 zile lucratoare.

 

Livrarea produselor se poate face doar pe teritoriul Romaniei.

Transportul este gratuit pentru comenzile de peste 1000 lei pentru localitatile aflate in aria de acoperire a curierului Urgent Cargus.

Pentru comenzile de sub 1000 lei, costul de livrare este de 14.90 lei, pentru localitatile aflate in aria de acoperire a curierului Urgent Cargus.

Pentru livrarea comenzilor in localitatile aflate in afara ariei de acoperire Urgent Cargus se adauga un cost pentru Km suplimentari de 14 Lei, indiferent de valoarea comenzii. Lista localitatilor in care exista acoperire Cargus curier poate fi consultata aici.

Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare, pentru produsele aflate "In stoc". In cazul in care comanda contine mai multe produse (In stoc), termenul de livrare se poate extinde pana la 5 zile lucratoare.

In cazul in care produsele comandate se afla in puncte de livrare diferite, veti putea primi 2 sau mai multe colete. Pentru fiecare colet veti primi un numar de AWB, iar costul pentru livrarile suplimentare va fi suportat de EuroGsm.

Termenul de livrare a produselor avand status “la comanda” si “in stoc la furnizor” va fi comunicat clientilor prin e-mail sau sms.

Detaliile despre statusul comenzii si livrarea produselor vor fi comunicate clientului prin SMS.

Cu toate acestea, este posibil sa apara intarzieri din motive independente vanzatorului, ca de exemplu intarzierile cauzate de societatea de curierat rapid in perioada sarbatorilor de iarna, Paste, black friday etc., situatie in care vanzatorul va informa clientul cu privire la aceasta situaţie şi ii va oferi opţiunea de a menţine comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume achitate.

În sensul prezentilor Termeni, se considera ca “livrarea” a avut loc sau se considera ca a fost “livrata” comanda atunci cand dumneavoastra intrati sau o parte terta desemnata de dumneavoastra intra in posesia fizica a produselor, lucru demonstrat de confirmarea codului PIN din patru cifre primit prin SMS si e-mail.

Puteti opta pentru ridicarea gratuita din orice magazin din reteaua noastra, indiferent de valoarea comenzii, atunci cand produsele se afla pe stocul magazinului din care doriti sa ridicati. Optiunea de ridicare a produselor din aceste magazine este disponibila in formularul de comanda, dupa ce selectati judetul. Dupa finalizarea comenzii, veti primi un SMS in care va confirmam ca produsele sunt pregatite pentru dvs, acestea fiind la dispozitia dvs. timp de 2 zile lucratoare. In cazul neridicarii produselor comandate in termenul mentionat, comanda se anuleaza. Ca urmare a anularii comenzii, va vom contacta pentru a ne furniza datele contului dvs. bancar in vederea returnarii sumelor achitate, daca este cazul.

RECEPTIA PRODUSELOR

Pentru a reduce cat mai mult interactiunea umana si a proteja siguranta clientilor si a curierilor, se elimina din procesul de livrare etapa confirmarii de primire a coletului prin semnatura de catre destinatar, identificarea acestuia facandu-se prin confirmarea codului PIN din patru cifre  transmis destinatarului prin SMS si e-mail. Se elimina din procesul de livrare etapa confirmarii de primire a coletului prin semnatura de catre destinatar, identificarea acestuia facandu-se prin confirmarea codului PIN din patru cifre transmis destinatarului prin SMS si e-mail.

De asemenea, fluxul de livrare a unei expedieri va presupune, ca  si pana acum, doua incercari de livrare, dupa care expedierea se va returna automat, fara posibilitatea de ridicare din sediile Urgent Cargus Ship & Go.

Recomandam si punem la dispozitia clientilor o noua solutie de livrare pentru comenzile la care se alege modalitatea de plata cu cardul online.  Aceasta permite un contact redus intre clienti si curieri la predarea coletelor, fara schimb de documente, hartii sau semnatura fizica de primire, confirmarea de primire facandu-se cu ajutorul unei solutii mobile.

Cu noua modalitate de  livrare cu contact redus, destinatarul primeste un cod PIN din patru cifre via SMS si e-mail, iar livrarea are loc fara interactiune directa intre curier si destinatar, identificarea acestuia fiind facuta prin confirmarea acestui cod PIN. Daca expedierea este fara ramburs, coletul este lasat unde se agreeaza cu destinatarul (in general, la usa).

Daca expedierea are ramburs, destinatarul este identificat prin confirmarea codului PIN transmis prin SMS, iar confirmarea  primirii coletului se face prin achitarea sumei ramburs.

Intrucat comercializam produse fragile, clientul va verifica starea coletului la receptia acestuia. In cazul expedierilor ramburs, daca clientul va constata ca ambalajul este deteriorat, va deschide coletul in fata curierului pentru a verifica produsele si va solicita curierului intocmirea unui Proces-verbal de constatare in acest sens. In cazul expedierilor cu contact redus, daca se va constata ca ambalajul este deteriorat, clientul va reclama acest aspect imediat dupa primirea coletului, inainte de deschiderea acestuia. Reclamatia insotita de poze ale coletului deteriorat vor fi transmise in aceeasi zi pe e-mail catre Euro Gsm Impex SRL, la adresa internet@eurogsm.ro .

CONDITII DE RETRAGERE

1. Comunicarea deciziei de retragere

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul persoana fizica beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului sau de la data primirii ultimului produs din aceeasi comanda, pentru a-si exprima dorinta de a se retrage dintr-un contract la distanţa (vanzare online), fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Consumatorul va suporta costurile direct legate de returnarea produselor (de ex. cheltuielile postale) si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (de ex. soc mecanic, urme de uzura, zgarieturi, loviri, ciobituri etc.), diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor.

Persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retragere.

Exercitarea dreptului de retragere se efectueaza de catre consumator prin completarea formularului de retragere sau prin exprimarea deciziei de retragere printr-o declarative scrisa neechivoca, transmisa vanzatorului pe un suport durabil (de ex. e-mail), urmand ca EURO GSM IMPEX S.R.L. sa raspunda solicitarii de retragere prin posta electronica.

Pentru a putea exercita dreptul de retragere, consumatorul trebuie sa ne informeze cu privire la: denumirea produsului, numarul si data comenzii, data primirii comenzi, adresa, numarul de telefon, contul bancar si titularul pentru restituirea banilor. Daca notificarea se face pe suport de hartie, este necesar sa o semnati.  

Formularul de retragere poate fi accesat aici.

2. Returnarea produsului

In cazul exercitarii dreptului de retragere conform celor demai sus, consumatorul are obligatia de a returna sau de a inmana produsele vanzatorului, in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere (completarea formularului de retragere). Produsele se transmit la adresa sediului social al vanzatorului, respectiv: Cluj-Napoca, Bd. Muncii nr. 18, judetul Cluj, prin Cargus curierat rapid, pe cheltuiala consumatorului, in atentia departamentului service.

In cazul returnarii produselor achizitionate prin aplicarea de cupoane (vouchere) valorice se restituie valoarea efectiv achitata de catre consumator pentru produsul returnat.

Daca produsele livrate au fost insotite de accesorii si eventuale cadouri, acestea trebuie returnate impreuna cu produsele returnate.

2.a. Produse care se pot returna doar sigilate:

- Consumabile (de ex. folii, huse etc.);

- Produse care contin licente activate sau preinstalate;

- Orice produs care are consumabile se va accepta doar in conditia in care consumabilele sunt sigilate;

- Castile cu fir sau Bluetooth - din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena;

 2.b. Produse nereturnabile:

- Produse carora le-a fost modificat sistemul de operare;

- Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

- Produse confecţionate dupa specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

- Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

- Conţinut digital care nu este livrat pe un suport material;

3. Starea produselor returnate

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: stare fizica intacta (fara urme de uzura excesiva, ciobituri, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice etc.), functionale in parametrii normali, cu conturile personale sterse, sa nu fie parolate, sa nu aiba alte licente activate sau programe instalate decat cel cu care produsul a fost achizitionat, sa nu aiba sistemul de operare dezinstalat, sa nu fi suferit nici un fel de interventie in service, sa contina toate accesoriile, cu etichetele intacte si cu certificatul de garantie si documentul fiscal de achizitie in original. Este recomandat ca ambalajul sa fie cel original.

Consumatorul raspunde pentru produsele returnate prezentand modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc., diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

La primirea produsului, vanzatorul va verifica starea acestuia si, daca este cazul, il va trimite catre o unitate de service pentru constatarea diminuarii valorii (de ex. costurile aducerii la conformitate), urmand sa notifice consumatorul despre decizia luata.

Unele produse se pot returna doar sigilate, conform punctului 2.a de mai sus, iar exceptiile privind retragerea din contract sunt prevazute la punctul 2.b.

Pentru a evita deteriorarea in timpul transportului a produselor returnate, in special in cazul produselor fragile, consumatorul trebuie sa respecte conditiile de ambalare ale produselor, recomandate de catre societatea de curierat rapid ales. In orice caz, este absolut necesar ca produsele sa fie impachetate cat mai compact posibil, iar ambalajul sa respecte urmatoarele conditii:

-       exteriorul – destul de rezistent incat sa nu cedeze din cauza greutatii continutului;

-       interiorul – umplut cu material protector care sa nu permita miscarea continutului;

Recomandam utilizarea de ambalaj din carton presat, umplut cu polistiren sau alt material protector. Etichetarea coletelor cu “Fragil” nu inlocuieste o ambalare corespunzatoare.

 Recomandari si solutii de ambalare pentru pregatirea expedierilor:

•   Alegeti dimensiunile si tipul ambalajului in functie de continutul expedierii;

•   Pentru a preveni deplasarea continutului in colet pe durata transportului, asigurati-va ca utilizati suficient material protector;

•   Plasati bunurile fragile in centrul coletului si asigurati-va ca articolele nu sunt in contact direct unul cu celalalt.

•   Cele sase laturi ale ambalajului trebuie sa fie protejate la interior cu polistiren sau alt material protector;

•   In cazul echipamentelor de telecomunicatii, se va utiliza ambalajul special oferit de catre producator pentru transport sau ambalaj din lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

•   Cand aplicati banda adeziva pe cutiile de carton inchise, treceti un rand de banda adeziva deasupra si alte doua randuri pe laterale pentru a le sustine. Cu cat este mai greu coletul, cu atat mai multa banda adeziva este necesara.

4. Returnarea banilor

Cumparatorul are dreptul de a i se rambursa toate sumele pe care le-a achitat drept plata vanzatorului, inclusiv costurile livrarii pentru achizitia produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care vanzatorul este informat de decizia de retragere din contract, dar nu mai devreme de data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii, cu exceptia situatiei in care vanzatorul a constatat diminuarea valorii produsului, conform punctului 3 de mai sus, caz in care va returna consumatorului valoarea diminuata.

In cazul in care, cu ocazia achizitionarii produsului, consumatorul a ales un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator, EURO GSM IMPEX S.R.L. nu este obligat de a rambursa costurile suplimentare efectuate cu transportul ales de catre consumator.

De asemenea, sumele reprezentand costurile suplimentare aferente livrarii bunurilor (de ex. 3 Lei pentru verificarea coletului la livrare) nu se returneaza.

Consumatorul este de acord ca sumele cuvenite ca urmare a retragerii din contract sa se ramburseze prin virament bancar, in contul consumatorului specificat in cadrul formularului de retragere sau comunicat impreuna cu exprimarea deciziei de retragere din contract. In cazul in care produsele au fost cumparate prin solutia de plata in rate utilizand cardul de DEBIT prin ONEY, vanzatorul va restitui contravaloarea produselor in contul bancar indicat de Oney Bank, consumatorul urmand sa primeasca sumele achitate de la Oney Bank in termenele si conditiile stipulate in contractul de credit. 

5. Dreptul de retur dupa expirarea termenului de 14 zile de la data primirii produselor:

In plus, fata de cele prezentate mai sus, Euro Gsm Impex SRL ofera persoanelor fizice (consumatori) posibilitatea de a returna produsele si dupa expirarea termenului de 14 zile de la data primirii acestora, pana la 30 de zile calendaristice calculate de la data primirii produsului sau a ultimului produs din comanda. Persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retragere.

In aceasta perioada de 15 – 30 de zile de la data primirii produselor, se aplica urmatoarele reguli:

-          exercitarea dreptului de retragere se efectueaza de catre consumator prin completarea formularului de retragere sau prin exprimarea deciziei de retragere printr-o declaratie neechivoca, transmisa vanzatorului pe un suport durabil (de ex. e-mail);

-          Produsul trebuie returnat vanzatorului prin curierat rapid pe cheltuiala consumatorului, in termen de 5 zile lucratoare de la data formularii cererii de retragere, in caz contrar, solicitarea se considera anulata;

-          Nu se pot returna sau se pot returna conditionat produsele enumerate la punctul 2.a. si 2.b. de mai sus, precum si cele enumerate mai jos;

-          Produsele returnate trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original, documentul fiscal de achizitie, in original.

-          Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, zgarieturi, matuire, deteriorari mecanice si trebuie sa aiba ambalajul original intact si sa nu fi suferit nici un fel de interventie in service, trebuie sa contina toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu conturile personale si parolele personale sterse etc.

-          Nu se accepta la retur produsele achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice/resigilate, produsele achizitionate prin sistem de rate, produsele care au alte licente activate decat cel cu care a fost achizitionat produsul din magazinul online www.eurogsm.ro, sau de pe care a fost dezinstalat sistemul de operare sau au fost instalate alte programe decat cele cu care a fost livrat.

-          Daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, acestea trebuie returnate impreuna cu produsele returnate.

-          In termen de 15 zile lucratoare de la data primirii produsului returnat, vanzatorul va verifica starea produsului, iar daca va constata ca acesta nu indeplineste conditiile pentru retur mentionate mai sus, va informa Consumatorul despre acest fapt, produsul urmand a fi returnat consumatorului prin curier rapid, cu plata la destinatie. In cazul in care vanzatorul a aprobat cererea de retragere din contract suma va fi tranferata in contul bancar indicat in cererea de retragere, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa pe documentul fiscal ce probeaza achizitia. In cazul in care produsele au fost cumparate prin solutia de plata in rate utilizand cardul de DEBIT prin ONEY, vanzatorul va restitui contravaloarea produselor in contul bancar indicat de Oney Bank, consumatorul urmand sa primeasca sumele achitate de la Oney Bank in termenele si conditiile stipulate in contractul de credit.

Returul in perioada 15 - 30 de zile nu aduce atingere drepturilor consumatorilor prevazute de OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

POLITICA DE SOLUTIONARE A RECLAMATIILOR

EURO GSM IMPEX S.R.L. ofera posibilitatea cumparatorului, in conformitate cu normele legale in domeniul protectiei consumatorului, de a inainta o reclamatie scrisa, ori de cate ori va considera ca drepturile sale au fost incalcate.

Reclamatia trebuie inaintata/expediata, in forma scrisa, de catre cumparator in cel mult 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat, la adresa sediul social a societatii sau pe adresa de e-mail: internet@eurogsm.ro.

Reclamatia va trebui sa contina obligatoriu urmatoarele elemente: numele, prenumele persoanei care adreseaza plangerea, datele de identificare ale acestuia, descrierea completa a reclamatiei, precum si data cand s-a produs si, daca este cazul, ora la care s-a produs, adresa completa si corecta la care se doreste primirea raspunsului, inclusiv adresa de posta electronica, data intocmirii reclamatiei si semnatura.

Orice reclamatie expediata in termen si care va cuprinde toate elementele de mai sus, va fi solutionata in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii ei. EURO GSM IMPEX S.R.L. va raspunde reclamatiei adresate in scris, prin expediere postala cu confirmare de primire sau prin posta electronica, daca in cuprinsul reclamatiei clientul a optat pentru aceasta si a furnizat o adresa de e-mail, in acest sens.

EURO GSM IMPEX S.R.L. nu garanteaza solutionarea favorabila a reclamatiei. In situatia in care cumparatorul nu va gasi solutia adoptata de societate ca fiind cea potrivita situatiei sale, se poate adresa instantelor de judecata competente de la sediul EURO GSM IMPEX S.R.L.

LIMITELE RESPONSABILITATII

Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcatuit in stransa colaborare cu reprezentantii in Romania ai marcilor prezentate pe site, astfel incat EURO GSM IMPEX S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site in scopul comercializarii, acestea fiind corespunzatoare celor puse la dispozitia EURO GSM IMPEX S.R.L. de catre reprezentantii fiecarei dintre aceste marci in parte. De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, produsele efectiv livrate putand diferi de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul s.a.

Produsele prezentate si vandute pe site-ul www.eurogsm.ro, sunt proprietatea EURO GSM IMPEX S.R.L.

EURO GSM IMPEX S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site, produse pentru care EURO GSM IMPEX S.R.L. ofera garantie conforma legilor in vigoare. EURO GSM IMPEX S.R.L. nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele achizitionate nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate.

In cazul in care pretul unui produs a fost afisat gresit, EURO GSM IMPEX S.R.L. isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs, daca pretul este disproportionat in raport de valoarea produsului vandut, eroarea fiind evidenta. Vanzatorul va anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, si ii va returna sumele incasate cu titlu de plata, daca este cazul.

DREPT APLICABIL. LITIGII

Prin folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) site-ului, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Conditiile si Termenii de utilizare de mai sus in orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si Euro Gsm Impex S.R.L. In cazul unor eventuale conflicte intre Euro Gsm Impex S.R.L. si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta competenta de la sediul vanzatorului.

DISPOZITII FINALE

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.

Magazinul nostru respectă standardele TRUSTED.ro și deține Marca de Încredere.

  • Transport gratuit la comenzile de peste 1000 lei

    Ai transport gratuit pentru toate comenzile de peste 1000 lei in localitatile aflate in aria de acoperire a curierului. Pentru localitatile care cu km suplimentari, costul extra este de 14 lei. Detalii aici.

  • 30 de zile Drept de retur

    E OK sa te razgandesti. Poti returna produsele in 30 de zile de la livrare. Detalii aici.

  • Comanzi online si ridici din magazin

    Poti alege sa ridici gratuit produsului dorit din magazinul EuroGsm de langa tine atunci cand acesta este disponibil in stocul magazinului.

  • Deschiderea coletului la livrare

    Selecteaza aceasta optiune in pagina de finalizare comanda si vei putea deschide si verifica vizual produsul inainte sa il platesti. Cost optiune: 3 LEI.

  • Platesti in 3 sau 4 rate prin card de debit

    Alege in pagina de finalizare comanda plata in rate Oney, pentru comenzi in valoare de peste 450 de lei. Detalii aici.