Intrebari Frecvente

Daca comand acum, in cat timp se livreaza comanda?

 

Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare, pentru produsele aflate "in stoc", in cazul in care comanda este plasata cel tarziu la ora 15:30. In cazul in care comanda contine mai multe produse, termenul de livrare se poate extinde pana la 5 zile. Detaliile despre statusul comenzii si livrarea produselor vor fi comunicate prin SMS.
Pot achizitiona un telefon cu abonament Orange?
Da, puteti achizitiona un telefon impreuna cu un abonament nou Orange sau fidelizare in orice magazin EuroGsm.Verificati Reteaua de magazine EuroGsm pentru a localiza cel mai apropiat magazin.

Telefoanele se pot folosi in orice retea sau doar in Orange?
Telefoanele comercializate in magazinul online se pot folosi in orice retea (pentru Digi Mobil telefonul trebuie sa suporte tehnologia 3G).In cazul telefoanelor codate in reteaua Orange, veti primi in pachetul telefonului si codul de deblocare. Daca doriti sa utilizati telefonul in alta retea, in momentul introducerii in telefon a cartelei SIM al altui operator, telefonul va solicita un cod de deblocare.Codul de deblocare pe care trebuie sa il introduceti este cel primit in pachetul telefonului. Codul de deblocare este solicitat o singura data iar dupa introducerea acestuia veti putea folosi telefonul in orice retea.Atentie: nu introduceti codul PIN al cartelei SIM.
 

Pot ridica comanda online din magazinele EuroGsm din tara?

Da, aceasta optiune este disponibila pentru o selectie de magazine EuroGsm. Optiunea de ridicare a produselor din unul din magazine este disponibila direct pe pagina produsului sau in formularul de comanda cand selectati judetul aferent magazinului si daca produsele dorite se afla in stocul magazinului.

Care este starea comenzii mele?
Dupa finalizarea comenzii in magazinul online, veti primi pe adresa de email o confirmare a receptiei comenzii dvs. In momentul procesarii comenzii , veti fi informat printr-un SMS pe numarul de telefon completat in formularul de comanda iar cand coletul este predat la Cargus curier, veti primi SMS cu numarul de urmarire a comenzii,  pentru a putea urmari livrarea coletului.

Daca s-a defectat un produs cum procedez?
Garantia produselor electronice din oferta www.EuroGsm.ro este de 24 de luni, produsele achizitionate de pe site putand fi receptionate pentru garantie in orice magazin EuroGsm.
Cum pot returna un produs cumparat online?
Consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantul asupra faptului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la receptia produselor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului prin Cargus curier, la adresa de unde a fost expediat produsul. EURO GSM IMPEX S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in contul bancar furnizat de client in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Pentru retur, va rugam sa completati formularul disponibil aici.
  • Transport gratuit la comenzile de peste 200 lei

    Ai transport gratuit pentru toate comenzile de peste 200 lei in localitatile aflate in aria de acoperire a curierului. Pentru localitatile care cu km suplimentari, costul extra este de 14 lei. Detalii aici.

  • Garantie 24 de luni la toate produsele electronice

    Poti trimite produsele in garantie in service-ul nostru sau le poti preda in orice magazin EuroGsm. Detalii aici.

  • 30 de zile Drept de retur

    E Ok sa te razgandesti. Poti returna produsele in 30 de zile de la livrare. Detalii aici.

  • Comanzi in siguranta rapid si usor

    Personalul nostru este instruit ca ambalarea sa se faca in cele mai sigure conditii

  • Alege plata cu cardul pentru contact fizic minim

    Recomandam sa optezi pentru plata cu cardul, pentru a minimiza contactul cu curierul

  • Rate fara dobanda prin ING Credit Card

    Ai 6 rate fara dobanda prin ING Credit Card